Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény érdekében. Hogy megfeleljünk az új elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelvnek, engedélyt kell kérnünk a sütik használatához. További tudnivalók.
A SONAX az "Évszázad Márkája"
Másodszor kapta meg a SONAX az "Évszázad Márkája" elismerést. Háromévente a kiadók által akkreditált márkaképviselők tanácsadó testülete ("Deutsche Standards Editionen") adja oda a díjat azoknak a német márkáknak, amelyek példamutató módon képviselik saját ágazatukat. Az autóápolási termékágazat szektorában a SONAX-ot választották. A SONAX márka a minőséget és az innovációt tükrözi a fogyasztók szemében. Minden iparágban több mint 250 legerősebb német márka közül sikerült megszerezni a díjat.
Olvasói Szavazás:
SONAX a Legjobb Autóápolási Márka
A SONAX által képviselt presztízs 2016-ban is jól tükröződik a nívós autós magazinok olvasói közvélemény- kutatásainak kiemelkedő eredményeiben. Egyetlen más nemzetközi autóápolási márka sem élvez ilyen magas szintű bizalmat. Az "Auto Bild" magazin olvasói szavazása - "A legjobb márkák minden kategóriában" - megerősítette a SONAX márkát, mégpedig ismét a legmagasabb pozícióban: Az Auto Bild olvasók 68% -a szerint a SONAX az első számú az autóápolási termék gyártók között. Ezzel 2016-ban immáron a negyedik alkalommal jár az élen a vörös logóval rendelkező márka.
A SONAX élvonalbeli pozícióját tovább erősítették olyan ismert magazinok olvasói is mint az „auto, motor und sport”, az „Auto Zeitung“, a „motorsport aktuell“ és a „sportauto“.
Az autóápolás jövője itt kezdődik
Soha azelőtt nem voltak a SONAX autóápolási termékek olyan hatékonyak és könnyen alkalmazhatók, mint ma. Ez a több mint 65 éves tapasztalat és a német piacvezető gyártó széles körű szakértelmének eredménye. A SONAX kutatás-fejlesztés még jobbá teszi a termékeket, valamint innovatív folyamatokkal és technológiákkal biztosítja a fenntartható fejlődést a piaci versenyben.
Kutatás & Fejlesztés
A SONAX termékek a "Made in Germany" maximális minőségét képviselik! Ezt hangsúlyozza a számtalan sikeres teszt és díj is, melyet a független DEKRA, TÜV vagy GTÜ intézmények minden év- ben adtak a SONAX termékeknek. A termékek meggyőző telje- sítménye együtt jár a példamutató környezeti jellemzőkkel.
Fenntarthatóság
A SONAX termékfejlesztései során nagy jelentőséget tulajdonít a környezet- és az egészségvédelemnek, ezt az EN ISO 14001 szabvány tanúsítványa is megerősíti. Ennek az európai szabványnak a teljesítése magában foglalja a vállalat önkéntes részvételét a környezetirányításra vonatkozó, nemzetközileg elfogadott iránymutatásokban. A TÜV ISO 9001 tanúsítványa megerősíti, hogy a fejlett gyártási folyamatokkal a SONAX szisztematikus minőségirányítást is végez.
A Motorsport mobilizálja a márkát.

A folyamatos és elkötelezett Motorsport szponzoráció egyedülálló környezetet biztosít a SONAX márka világméretű bemutatásához. A korábbi SONAX partnerek, mint például Ayrton Senna, Damon Hill, Michael Schumacher és Jacques Villeneuve nevei nagy figyelmet biztosítottak; A Williams, a McLaren Mercedes és az Infiniti Red Bull Racing a Formula 1-ben, valamint az Audi, a Mercedes és a BMW a DTM-ben tartósan növelték a SONAX márka ismertségét a globális közönség felé. A SONAX jelenleg támogatja személyes szponzorációval Daniel Abt-ot aki az ABT Schaeffler Audi Sport versenyző csapatának pilótája a FIA Formula E versenysorozatban.
A sporthoz való csatlakozás és a fontos sportesemények erősítik a márka pozitív képét, amikor a fogyasztó vásárlási döntést hoz. Az átfogó reklámkampányok és hatékony értékesítési promóciós intézkedések továbbra is fenntartható márkafejlesztést biztosítanak. Így a SONAX márka kiemelkedik a versenyből és a kereskedelmi partnerei számára világszerte egy sikeres platformot biztosít a magas értékesítésért és az átlag feletti nyereségért.